Cum comand

Prelucrarea comenzilor

Accesând paginile website-ului www.yon-ka.ro pot fi vizualizate toate tipurile de produse disponibile. Prin navigarea categoriilor dorite se obțin mai multe informații despre fiecare produs în parte și caracteristicile acestuia, care poate fi adăugat în Coșul de cumpărături. Aici se poate stabili cantitatea dorită pentru articolele alese, se pot șterge cele care nu mai prezintă interes, se pot vedea costurile de livrare și totalul de plată.

Cumpărarea produselor din magazinul nostru o puteți face online, telefonic sau pe email. Nu există comandă minimă obligatorie, o comandă poate conține oricâte produse Yon-Ka doriți.

Comandă online

Produsul pe care doriți să îl comandați poate fi găsit fie prin utilizarea meniului cu toate categoriile și subcategoriile de produse sau prin folosirea câmpului de căutare. În momentul în care ați apăsat comandă produsul va fi automat transferat în coșul de cumpărături.

După adăugarea în coș a tuturor produselor pe care doriți să le comandați, procesul de cumpărare se continuă prin apăsarea butonului  și parcurgerea paginii de comandă. În pagina de comandă va trebui să completați următoarele:
• Metoda de livrare ( Curier)
• Datele comenzi: Nume și prenume, Adresa completă (Județ, Localitate, Stradă, Număr, Scară, Bloc, etaj, Apartament, Interfon dacă e cazul).
• Metoda de plata: alegeți modalitatea în care veți plăti comanda (NUMERAR la livrarea coletului, prin CARD sau prin transfer bancar.

Comandă telefonică

Telefonând la 0758.057.555/ 021.252.18.55 iar un angajat va prelua comanda d-voastră.
Comanda prin email
Puteți trimite comanda dumneavostră pe email la: contact@yon-ka.ro, unde va trebui să completați următoarele:
• Metodă de livrare ( Curier)
• Datele comenzii: Nume și prenume, Adresa completă (Județ, Localitate, Stradă, Număr, Scară, Bloc, etaj, Apartament, Interfon dacă e cazul).
• Precizați produsele dorite: Denumirea produsului, Codul de produs sau link-ul produsului.

Important

În urma plasării comenzii trebuie să primiți un răspuns de confirmare a acesteia. În cazul în care nu primiți un răspuns din partea noastră în termen de 24 de ore de la plasarea comenzii, vă rugăm să ne contactați. S.C. Elgo Care S.R.L își rezervă dreptul să efectueze confirmarea comenzilor şi prin contactarea telefonică a clienţilor.