Istoria noastră

O poveste de familie

Yon-Ka este un brand 100% franțuzesc care a fost creat în 1954 de catre familia Mühlethaler care avea o mare pasiune pentru botanică. Pionieri în aromoterapie și fitoterapie, Cécile, Ernest și Charles Mühlethaler înființează laboratoarele Multaler în 1954, cu o bază bogată de cunoștințe ancestrale și empirice pe care le împărtășesc în acel moment doar cu foarte puțini oameni de știință, chimiști și medici. La început se concentrează asupra aromelor subtile ale plantelor și ale uleiurilor lor esențiale încărcate cu energie solară. Experimentează numeroasele beneficii terapeutice pe care le oferă uleiurile esențiale: purificatoare, vindecătoare, psihotrope.

Cercetările lor i-au condus la o descoperire importantă: „Quintessence”, un amestec unic de 5 uleiuri esențiale, care devine piatra de temelie a viitoarei lor gamă de îngrijire a tenului. Începând din 1968, surorile Mühlethaler, Catherine (esteticiană) și Françoise (biochimistă) conduc compania, dând un nou impuls internațional mărcii, în special în Statele Unite. Astăzi, Yon-Ka este prezentă  în peste 58 de țări printr-o rețea de 6000 de clinici de estetică, spa-uri  și  saloane de înfrumusețare,

1954

Tratamentele «fito» sunt considerate remedii de uz casnic și aceasta este epoca de aur a chimiei. Nimeni nu vorbește despre plante. Cu toate acestea, cu o pasiune pentru plante și aromoterapie, Cécile, Ernest și Charles Mühlethaler, merg împotriva tendinței și creează Laboratoarele Multaler. Cercetarea lor explorează aromele subtile ale plantelor și ale uleiurilor esențiale încărcate cu energie solară. Acesta este modul în care descoperă Quintessence, un amestec sinergic de cinci uleiuri esențiale care va deveni ADN-ul mărcii lor fito-aromatice «Yon-Ka». Ei experimentează beneficiile sale terapeutice asupra lor și a rudelor lor și în curând devin pionieri în domeniul aromoterapiei. Primele lor produse cu scop medical sunt destinate fizioterapeuților.

1957

Gama de produse se extinde.
Yon-Ka apelează la esteticieni și devine în curând „medicamentul pielii”, potrivit clienților săi.

1960

Primul pas în istoria mărcii.
Cercetătorii adaugă ingredientele active ale întregii plante, pe lânga aromoterapie, terapia bazată pe uleiuri esențiale. Apar noi sinergii. Conceptul creativ evoluează pentru a deveni fito-aromaterapia integrată și are imediat succes. Nu numai că profesioniștii sunt seduși, dar sunt convinși și de eficacitatea, puterea aromelor de reechilibrare, rezultatele imediate la efectuarea tratamentelor și experiența clientului. În acest moment, însă,   produsele Yon-Ka sunt disponibile numai în Franța.
Mühlethaler

1968

Françoise și Catherine, fiicele și nepoatele fondatorilor, devin CEO și GM al laboratoarelor Multaler.
Françoise este biochimistă, Catherine esteticiană; o complementaritate care aduce un domeniu cu totul nou brandului: arta tactilă. Odată cu crearea tratamentelor holistice, Yon-Ka stabilește din nou o nouă tendință în domeniul său.
Anul acesta marchează și începutul dezvoltării internaționale a mărcii.

1987

Laboratoarele Yon-Ka își deschid subsidiara americană; piața Spa este în plină expansiune în America de Nord. Yon-Ka își extinde colecția de tratamente cu noi protocoale și noi ritualuri de frumusețe și relaxare caracterizate prin abordarea cuprinzătoare a individului.

1995

Yon-Ka își completează gama cu noi ingrediente revoluțioare: acizii din fructe (AHA), chiar dacă sunt necunoscuți la momentul respectiv.
În Franța, Yon-Ka este una dintre primele mărci care au experimentat cu succes aceste molecule.

1999

Laboratoarele Multaler se mută în suburbiile Parisului și încep să producă în conformitate cu standardele farmaceutice: mediu pentru camere sterile, echipamente de control de ultimă generație, gestionarea trasabilității.

2007

Este lansată  linia Yon-Ka For Men.

2012

Yon-Ka dezvăluie noul său ambalaj.

2014

Yon-Ka sărbătorește 60 de ani de SUCCES!

2016

Laboratoarele Multaler lansează noi protocoale inovatoare anti-ageing cu Time Resist, o gamă de umplere a ridurilor și Age Exception, gama anti-ageing premium.

2017

Lansarea a patru „boostere” care permit o abordare personalizată a tratamentelor.

2018

Lansarea noii colecții de produse pentru corp: Aroma-Fusion