Politica de retur

În calitate de consumator aveți dreptul să renunțați la cumpărare, fără a fi nevoit să justificați decizia de renunțare și fără a suportă alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 10 zile începând de la ziua în care intrați în posesia produsului și doar pentru produse care nu au fost desfăcute și se regăsesc  în ambalajul original.



Clienții care nu sunt mulțumiți de produs îl pot returna și/sau pot alege un alt produs în limita contravalorii produsului returnat, cu respectarea termenilor și condițiilor de mai jos.

Clienții www.yon-ka.ro pot returna produsele cumpărate numai în ambalajul original, în termen de maxim 10 zile lucrătoare de la primire. Produsul comandat va fi returnat în aceeași stare în care a fost livrat, având aceeași etichetă atașată, ambalajul original și împreună cu documentele de livrare care l-au însoțit. În maxim 30 de zile de la dată returnării, vom înapoia contravaloarea comenzii. În cazul în care s-a optat pentru schimbarea produselor comandate, nouă comandă va fi procesată și expediată în maxim 60 de ore de la data returnării produselor comandate. Diferențele de preț vor fi returnate în maxim 30 de zile de la data returnării produselor comandate. În toate cazurile de mai sus cheltuielile de returnare sunt suportate de client.

Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.

Exercitarea dreptului de renunțare: consumatorul informează S.C. Elgo Care S.R.L cu privire la decizia de retragere din contract în scris, printr-o cerere scrisă, datată și semnată la adresa str. Plantelor, nr. 25 A, sector 2 , București sau pe mail la contact@yon-ka.ro. Alte situații în care se poate solicită returnarea produselor:

Produs livrat greșit

Dacă ai primit alt produs decât cel comandat, este necesar să ne anunți cât mai rapid, pentru a remedia situația, prin returnarea produsului greșit și înlocuirea să cu cel corect. Toate costurile de retur și transport vor fi suportate de către Sc Elgo Care Srl.


Colete ce prezintă deteriorări la livrare

În cazul în care coletele prezintă deteriorări vizibile la livrarea de către curier, recomandăm refuzarea recepției.

Renunțarea la cumpărare

Potrivit articolului 9, din Ordonanța de Urgență nr 34/2014, privind drepturile consumatorilor, în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, persoanele fizice au dreptul de a renunța la cumpărare și de a notifica în scris comerciantul, fără penalități și fără invocarea unui motiv, înainte de primirea produsului, pe adresa Str. Plantelor, nr. 25 A, sector 2, București sau la contact@yon-ka.ro. Nu se acceptă returnarea produselor folosite sau desigilate. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face în maxim 14 zile de la notificare, în contul clientului, prin transfer bancar.

Reclamații



Toate reclamaţiile referitoare la lipsuri din colet, neconformitate produse, erori de facturare, alte produse primite decât cele comandate, vă rugăm să le efectuaţi în termen de 5 zile de la primirea coletului. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru reclamaţiile primite după această perioadă.



Pentru orice altă reclamație va rugăm să ne contactați la telefon 0758.0575.55 în timpul programului de lucru Luni - Vineri între orele  9:00-18:00 sau la contact@yon-ka.ro. Ne străduim să soluţionăm reclamaţiile într-un timp cât mai scurt şi în mod favorabil pentru clienţii noştri!