Livrare & plată

Modalități de plată

Comenzile pot fi achitate prin următoarele metode:
• Numerar ramburs la livrare
• Plata cu card de debit/ credit
• Transfer bancar
În funcție de modalitatea de plată aleasă, vei primi toate informațiile necesare și instrucțiuni suplimentare, dacă este cazul.

Plata la livrare a produselor se face în numerar, în lei, curierului care livrează pachetul, primindu-se în schimb o chitanță. Pentru acest tip de plată nu se percepe nici un comision suplimentar față de costul de transport. Dacă în 72 de ore de la primirea confirmării de livrare din partea noastră nu ai intrat în posesia coletului, te rugăm să ne contactezi.

Plata online cu card de credit/debit se efectuează în condiții de siguranță deplină. Nu se percepe nici un comision pentru acest tip de plată. Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD. Indiferent de valuta din cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii emitente a cardului. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele acestora. Website-ul www.yon-ka.ro nu solicită și nu stochează niciun fel de detalii referitoare la cardul d-voastră.

Plata prin transfer bancar se face exclusiv pe baza facturii proforme emise de S.C. Elgo Care S.R.L., după confirmarea comenzii. Procesarea comenzii și livrarea produselor se realizează după recepționarea dovezii plății. Datele de facturare sunt următoarele:

Nume firma: S.C. Elgo Care S.R.L.
Adresa: Str. Plantelor, nr.25 A, sect.2, București
Cod unic de înregistrare: RO23171670

Cont lei: RO06PIRB4215778913001000, Banca First Bank

 

Livrarea comenzilor

Programul de procesare a comenzilor online este de luni până vineri între orele 09:00 – 18:00, în ordinea înregistrării lor în sistem. Comenzile plasate în week-end vor fi prelucrate în cursul zilei de luni. Ambalajul este adecvat transportului de produse fragile. Toate cumpărăturile efectuate pe site-ul www.yon-ka.ro sunt livrate prin curier oriunde în România, în aproximativ 2-3 zile lucrătoare, contra unei taxe de transport precizată în momentul achiziției. Dacă pe website sunt făcute alte precizări cu privire la livrare, atunci acestea au prioritate.

Atenție! Nu este posibil că produsele dintr-o singură sesiune de cumpărături să fie livrate la destinații diferite. De aceea cumpărăturile cu adrese de livrare diferite trebuie făcute pe rând, în sesiuni distincte de achiziție și plată. Dacă nu există nicio persoană care poate recepţiona comandă la adresa indicată, companiile expeditoare vor lăsa o înştiinţare referitoare la modalitatea de a intră în posesia coletului. Sc Elgo Care Srl nu îşi asumă responsabilitatea în cazul în care această înştiinţare nu este lăsată. Vă rugăm însă să ne comunicaţi prin e-mail sau telefon orice problemă legată de livrare şi vom face tot posibilul pentru urgentarea și soluţionarea acesteia.

Produse momentan indisponibile:
Ocazional, un anumit produs sau kit de produse pot să nu fie disponibile pe stoc. În acest caz livrarea poate dura până la patru săptămâni.